Nasza Polityka Jakości to zbiór zasad, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Nie jest oparta na żadnych normach ISO, ale na zasadach etyki wyniesionych z domu i naszej wizji prowadzenia biznesu.
Nasza wizja to świat ubezpieczeń zrozumiały i przyjazny – dla każdego. Chcemy by dzięki naszej pomocy, podejmowany wybór był świadomy, a zakres ubezpieczenia najlepiej dostosowany do potrzeb konkretnej osoby.
Dlatego oferując ubezpieczenia, chcemy pomóc Klientom zrozumieć różnice między poszczególnymi polisami. A na naszej stronie publikujemy artykuły pomagające budować wiedzę z zakresu ubezpieczeń. W tych dwóch obszarach mamy bardzo proste zasady.
Sposób oferowania ubezpieczeń
- Nie zakładamy z góry, w której firmie ubezpieczniowej polisa dla Klienta jest najkorzystniejsza.
- Zanim zaproponujemy Klientowi porównanie polis, weryfikujemy, jakie są jego faktyczne potrzeby.
- Przedstawiamy porównanie ofert w oparciu o aktualną kalkulację każdej polisy.
- Przedstawiając porównanie ofert nie wskazujemy tylko porównania cen. Pokazujemy różnice w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).
- Nie oferujemy Klientom żadnych niepotrzebnych ubezpieczeń.
- By doskonalić naszą pomoc w wyborze ubezpieczeń, zawsze prosimy Klientów o ocenę naszej pracy. Jest to ocena dobrowolna.
Artykuły na naszej stronie
- Dokładamy starań by na naszej stronie publikować tylko wartościowe treści.
- Przy każdym wpisie dajemy Czytelnikowi możliwość jego oceny.
- Poddajemy się tej ocenie, by inni Internauci wiedzieli czy artykuł warty jest poświęcenia mu uwagi.
- Publikując artykuły dotyczące ubezpieczeń konsultujemy się, jakie tematy mogą być szczególnie ciekawe dla osób niezwiązanych z branżą.
- Posiłkując się informacjami w artykułach na naszej stronie, zawsze wskazujemy źródło ich pochodzenia.