Jesteśmy tu, by Ci pomóc

Polityka jakości

Nasza Polityka Jakości to zbiór zasad, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Nie jest oparta na żadnych normach ISO, ale na zasadach etyki wyniesionych z domu i naszej wizji prowadzenia biznesu.

Nasza wizja to świat ubezpieczeń zrozumiały i przyjazny – dla każdego. Chcemy by dzięki naszej pomocy, podejmowany wybór był świadomy, a zakres ubezpieczenia najlepiej dostosowany do potrzeb konkretnej osoby.

Dlatego oferując ubezpieczenia, chcemy pomóc Klientom zrozumieć różnice między poszczególnymi polisami. A na naszej stronie publikujemy artykuły pomagające budować wiedzę z zakresu ubezpieczeń. W tych dwóch obszarach mamy bardzo proste zasady.

 

Sposób oferowania ubezpieczeń

  1. Nie zakładamy z góry, w której firmie ubezpieczniowej polisa dla Klienta jest najkorzystniejsza.
  2. Zanim zaproponujemy Klientowi porównanie polis, weryfikujemy, jakie są jego faktyczne potrzeby.
  3. Przedstawiamy porównanie ofert w oparciu o aktualną kalkulację każdej polisy.
  4. Przedstawiając porównanie ofert nie wskazujemy tylko porównania cen. Pokazujemy różnice w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).
  5. Nie oferujemy Klientom żadnych niepotrzebnych ubezpieczeń.
  6. By doskonalić naszą pomoc w wyborze ubezpieczeń, zawsze prosimy Klientów o ocenę naszej pracy. Jest to ocena dobrowolna.

 

Artykuły na naszej stronie

  1. Dokładamy starań by na naszej stronie publikować tylko wartościowe treści.
  2. Przy każdym wpisie dajemy Czytelnikowi możliwość jego oceny.
  3. Poddajemy się tej ocenie, by inni Internauci wiedzieli czy artykuł warty jest poświęcenia mu uwagi.
  4. Publikując artykuły dotyczące ubezpieczeń konsultujemy się, jakie tematy mogą być szczególnie ciekawe dla osób niezwiązanych z branżą.
  5. Posiłkując się informacjami w artykułach na naszej stronie, zawsze wskazujemy źródło ich pochodzenia.